ثبت کسب و کار (تبلیغات)

لیست بهترین آموزش خیاطی و گلدوزی در تهران

معرفی 2 تا از بهترین آموزش خیاطی و گلدوزی در تهران

آموزشگاه طراحی و دوخت استاد راد  گروه آموزشگاه خیاطی - ایران جابینو

آموزش خیاطی و گلدوزی- آموزش دوخت لباس‌های اسپرت - طراح لباس - آموزش دوخت های تزئینی - سفارش دوخت لباس - آموزش خیاطی با متد اسمد - شومیز دوزی -... لیست بهترین آموزش خیاطی و گلدوزی در تمامی محله ها تهران
معرفی بهترین مراکز آموزش خیاطی و گلدوزی در تمامی محله ها تهران به همراه لیست خدمات و محصولات و توضیحات و عکس

آموزشگاه خیاطی

0 % تخفیف
0 نشان برتر

تهران - محدوده محله شریعتی شمال تهران منطقه 3

نمایش اطلاعات ، تلفن و آدرس
مجتمع فنی تهران (مد و پوشاک - اکباتان) گروه مجتمع آموزشی مد و پوشاک - ایران جابینو

آموزش خیاطی و گلدوزی- نرم افزار جمینی - سبک شناسی - مانتو دوزی - بازاریابی در طراحی لباس - مجتمع آموزشی مد و پوشاک - طراحی فیگور - الگوسازی با... لیست بهترین آموزش خیاطی و گلدوزی در تمامی محله ها تهران
معرفی بهترین مراکز آموزش خیاطی و گلدوزی در تمامی محله ها تهران به همراه لیست خدمات و محصولات و توضیحات و عکس

مجتمع آموزشی مد و پوشاک

0 % تخفیف
0 نشان برتر

تهران - محدوده محله شهرک اکباتان غرب تهران منطقه 5

نمایش اطلاعات ، تلفن و آدرس

جدیدترین مقالات
دندانپزشکی شامل پیشگیری، تشخیص و درمان طیف گسترده ای از شرایط، اختلالات و بیماری هایی است که بر دندان ها، لثه ها و ناحیه فک و صورت تاثیر می گذارد. دندان پزشکان عمومی خدمات مربوط به حفظ بهداشت عمومی دهان و دندان و سلامت دندان را ارائه می دهند.
دوربین های مداربسته به دو دسته کلی آنالوگ و تحت شبکه IP تقسیم بندی می شوند. به این معنی است شما هر دوربین مداربسته ای را انتخاب و خریداری کنید یکی از این دو دسته است. در این مقاله به مقایسه و بررسی تفاوت های دو دوربین مداربسته آنالوگ و دوربین مداربسته IP قصد داریم بپردازیم.
وکالت قانونی سنگ بنای عدالت است و وظایف یک وکیل در قبال موکل خود نقش اساسی در تضمین یک نظام حقوقی عادلانه دارد. وکلا دارای مسئولیت های مهمی، از قبیل حفاظت اطلاعات محرمانه، مشارکت فعال در موفقیت پرونده موکل خود و ... هستند. این مقاله به بررسی وظایف حیاتی یک وکیل می پردازد و بر اهمیت نقش آنها در چشم انداز حقوقی تاکید می کند.
کاراته نوعی ورزش رزمی بدون اسلحه هست. فردی که این هنر رو می‌دونه، می‌تونه بدون استفاده از اسلحه، با وارد کردن ضربه توسط دست یا پا دشمن رو شکست بده. کاراته واژه‌ای ژاپنی به معنی دست خالی هست. در این ورزش، قدرت بدن به نقطه‌ای که ضربه توسط اون وارد می‌شه، انتقال پیدا می‌کنه. کاراته کار بوسیله دست‌ها، ساعد، پاشنه پا، زانو و آرنج خود ضربه می‌زنه.