ثبت کسب و کار (تبلیغات)

لیست بهترین لباس دست دوم در تهران

معرفی 1 تا از بهترین لباس دست دوم در تهران

تاناکورا گروه پوشاک دست دوم - ایران جابینو

لباس دست دوم- لباس دست دوم لیست بهترین لباس دست دوم در تمامی محله ها تهران
معرفی بهترین مراکز لباس دست دوم در تمامی محله ها تهران به همراه لیست خدمات و محصولات و توضیحات و عکس

پوشاک دست دوم

0 % تخفیف
0 نشان برتر

تهران - محدوده محله صادقیه غرب تهران منطقه 2

نمایش اطلاعات ، تلفن و آدرس

جدیدترین مقالات
منظور از جرم گیری دندان، پاکسازی دندان توسط دندانپزشک به کمک ابزار های دندانپزشکی و یا دستگاه اولتراسونیک می باشد. جرم گیری باعث تمیز شدن دندان ها و بر طرف شدن حالت زبری دندان ها می شود.
لیزر موهای زائد یک روش زیبایی محبوب است که راه حلی طولانی مدت برای از بین بردن موهای زائد صورت ارائه می دهد. این یک درمان غیر تهاجمی است که از فناوری لیزر برای هدف قرار دادن و تخریب فولیکول های مو استفاده می کند و در نتیجه رشد مو را کاهش می دهد.
شیشه دوجداره طرح دار یا شیشه دکوراتیو یکی از اجزای جذاب ساختمان های امروز است که زیبایی خاصی به نمای آپارتمان ها و سایر ساختمان های مسکونی و غیرمسکونی بخشیده است. شیشه دوجداره طرح دار یا شیشه دکوراتیو در واقع نوعی شیشه ی تزیینی است که در معماری این روزها استفاده های متعددی دارد و علاوه بر نما در معماری داخلی نیز مورد استفاده قرار می گیرد .
از راه حل های درست و زمان استفاده از آنها جهت پاک کردن لکه های حاصل از خرابکاری حیوانات خانگی،ریختن نوشابه، شکلات، خون و ... آگاهی پیدا کنیم.تاحالا زیاد شده که فرشی را همین دیروز از قالیشویی تر و تمیز تحویل گرفتین و پهن کردین ولی لکه ها مثل اهن ربا جذب ذقیقا همون فرش می شوند ، لکه هایی که میتونن خیلی راحت توسط حیوانات خانگی ، ریختن مایعات مثل نوشابه و... و یا حتی گل چسبیده به کفش ایجاد بشوند.